1400/09/29-19:54

پاکسازی ۲۶۶ هزار مترمربع از اراضی بایر منطقه ۱۵

پاکسازی ۲۶۶ هزار مترمربع از اراضی بایر منطقه ۱۵

در طرحی جهادی، اراضی بایر در سطح نواحی هفتگانه منطقه شناسایی و تاکنون عملیات ساماندهی و پاکسازی ۹۱ قطعه زمین در کمترین زمان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه با اشاره به اینکه این طرح با هدف رفع مشکلات زیست محیطی، آراستن چهره و منظر شهری و رفع نقاط بی دفاع شهری از روزهای نخست مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: این اقدام با تعامل بسیار خوب و همکاری همه جانبه ادارات خدمات شهری، ساماندهی و مدیریت پسماند معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه و نواحی اجرایی شد.

او در ادامه گفت: ۱۸۴ زمین بایر در نواحی شناسایی شده که تاکنون ۹۱ قطعه از این زمین ها در مجموع به مساحت۲۶۶ هزار و ۷۵۰ متر مربع پاکسازی و ساماندهی شده است.

صباغ اضافه کرد: در این راستا ۴ هزار و ۸۴۴ متر مکعب زباله، خاک و نخاله های ساختمانی از زمین های بایر و بی دفاع شهری سطح نواحی هفتگانه جمع آوری شد.

او به ضرورت اجرای این طرح جهادی در کمترین زمان ممکن اشاره کرد و گفت: این زمین ها متاسفانه تبدیل به مکانی برای انباشت زباله، اجتماع معتادین متجاهر، کارتن خوابها، ایجاد مشکلات زست محیطی، نارضایتی شهروندان و نازیبایی بصری شده بود.

شهردار منطقه افزود: در طرح جهادی اقداماتی نظیر پاکسازی محل، برچیدن پاتوق معتادان و کارتن خواب ها، کوتاه کردن شمشادها و علف‌های هرز و جمع آوری معتادان و کارتن خواب‌ها و انتقال آنها به مراکز مربوطه به اجرا درآمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط