1400/10/05-12:18

کتاب 'دانش فنی و مدیریتی بزرگراه شهید بروجردی'، اثر برگزیده جشنواره پژوهش و نوآوری

کتاب 'دانش فنی و مدیریتی بزرگراه شهید بروجردی'، اثر برگزیده جشنواره پژوهش و نوآوری

کتاب 'دانش فنی و مدیریتی پروژه بزرگراه شهید بروجردی' که به همت مرکز مدیریت دانش و اسناد فنی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تدوین شده است، به عنوان اثر برگزیده سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و نیز هشتمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی شناخته شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و هشتمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی که به صورت مجازی برگزار شد، کتاب "دانش فنی و مدیریتی پروژه بزرگراه شهید بروجردی" بنا بر نظر کمیته داوران علمی جشنواره به عنوان اثر برگزیده اعلام شد.

محتوای کتاب دانش فنی و مدیریتی پروژه بزرگراه شهید بروجردی، ترکیبی از دانش فنی و مدیریتی بوده و با همفکری و همکاری متخصصان ارکان مختلف پروژه های عمرانی از قبیل کارفرمایان، مشاوران، پیمانکاران و ناظران جمع‏ آوری شده به طوری که حاوی اطلاعات فنی مراحل مختلف پروژه بزرگراه شهید بروجردی اعم از مطالعات، طراحی و اجرا است.

گفتنی است لوح تقدیر و تندیس اثر برگزیده سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری به مسعود حق لطفی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اعطا شد. سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکنون مستندنگاری تجارب فنی، مهندسی و اجرایی پروژه های احداث بزرگراه امام علی(ع)، تونل شهدای غزه، بزرگراه شهید همدانی و زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه جلال آل احمد را در قالب کتب دانش فنی و مدیریتی به سرانجام رسانده و کتاب تجربیات و درس آموخته های پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک را در آینده نزدیک آماده انتشار خواهد کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط