1400/10/05-14:14
در دیدار مردمی نمایندگان مجلس و معاون فرماندار تهران در مسجد امام صادق(ع)

بررسی مسائل و مشکلات عمرانی منطقه ۱۳

بررسی مسائل و مشکلات عمرانی منطقه ۱۳

جلسه ملاقات مردمی نمایندگان مجلس، شهردار منطقه۱۳، معاون فرماندار تهران با شهروندان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات عمرانی منطقه ۱۳ در مسجد امام صادق(ع) خیابان دماوند برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در این دیدار مردمی، علی خضریان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، مهندس آرام معاون فرماندار تهران، دکتر علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳، یزدیان مدیرعامل آبفای منطقه۲ تهران، رئیس آموزش و پرورش منطقه، رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو و... در مسجد امام صادق(ع) ناحیه۴ حاضر شده و به مسائل شهروندان این منطقه رسیدگی کردند.

محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم، در سخنانی از مساجد به عنوان بهترین پایگاه پیوند مردم و مسئولین یاد کرد و افزود: طی دوماه حضورم در این منطقه، به همراه مسئولین در ۱۳ مسجد حضور یافته ایم و از این پایگاه به مسائل محله و شهروندان رسیدگی شده است.

او ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای عمرانی این منطقه گفت: توافقات خوبی در خصوص آزادسازی ۱۱هکتار از اراضی ساصد در جهت جبران کمبود سرانه های منطقه صورت گرفته و انشالله این اقدام به نفع شهروندان در حال انجام است.

آزادسازی ۲۰۰ پلاک ضلع شمال شرقی اراضی دوشان تپه از حالت فریز و اعطای مجوز ساخت با توافقات فی‌مابین با ستاد نیروی هوایی ارتش، پروژه های مرتبط با بوستان جنگلی سرخه‌حصار، تلاش برای بهره برداری از پایانه و ترمینال شرق در ماه های آتی، تملک املاک باقی مانده در مسیر تعریض خیابان پیروزی با تأمین اعتبارات لازم، برگزاری جلسات متعدد با فرماندهان نیروی هوایی به منظور بازگشایی خیابان پنجم نیروی هوایی و... از جمله مباحث مطروحه توسط شهردار منطقه۱۳ در این جلسه بود.
 
گفتنی است مسئولین در این دیدار ضمن استماع مسائل شهروندان به ارائه گزارش پرداختند و مصوباتی برای رسیدگی به مشکلات مطروحه در دستورکار مسئولین مربوطه قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط