1400/10/06-10:19

آخرین خبرها از عملیات مقاوم سازی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران

آخرین خبرها از عملیات مقاوم سازی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران

تمام معارضات تاسیساتی شناسایی شده در پروژه مقاوم سازی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران، از مسیر اجرای پروژه جابجا شده و ادامه عملیات اجرایی با مانع تاسیساتی خاصی مواجه نیست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، دکتر مسعود حق لطفی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: راهکارهای مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای از قبیل آرماتور بندی و کاشت آرماتور در ستون ها و سرستون ها، در پایه های شرقی و میانی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران ادامه دارد و با توجه به رفع معارض فیبر نوری، به زودی در پایه های غربی پل نیز آغاز خواهد شد.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، ضمن اعلام پیشرفت ۴۶ درصدی عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل تقاطع یادگار امام(ره)- مرزداران، برنامه زمان بندی اتمام این پروژه را پایان سال جاری دانست اما در عین حال از تلاش مجریان پروژه برای اتمام اقدامات اجرایی تا 22 بهمن امسال خبر داد. 

گفتنی است پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با بلوار مرزداران ۸۸ متر طول و ۱۸ متر عرض داشته و در سال ۱۳۷۷ در ۴ دهانه و با عرشه بتنی احداث شده است. عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای این پل سواره رو خرداد ماه سال جاری آغاز شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط