1400/10/11-14:50
پنجمین پروژه دوره ششم مدیریت شهری به ثمر نشست؛

آغاز بهره برداری از پروژه احداث میدانگاه شهدای صادقیه

آغاز بهره برداری از پروژه احداث میدانگاه شهدای صادقیه

صبح امروز شنبه یازدهم دی ماه سال ۱۴۰۰، پروژه احداث میدانگاه شهدای صادقیه طی مراسمی با حضور "عباس شعبانی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، "هادی حق بین" سرپرست سازمان عمرانی مناطق و "مهدی صالحی" شهردار منطقه ۲ به بهره برداری رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، حق بین سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران طی سخنانی در این مراسم، میدانگاه شهدای صادقیه را پنجمین پروژه به ثمرنشسته دوره ششم مدیریت شهری خواند و با بیان آنکه عملیات اجرایی این پروژه از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، یادآور شد: بهره برداری از این میدانگاه، سرانه فضای سبز منطقه ۲ را افزایش داده و ضمن ایجاد مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، نقش بسزایی در زیباسازی این محدوده از شهر تهران خواهد داشت.

به گفته سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، برای ساخت میدانگاه شهدای صادقیه حدودا ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز که در حاشیه مراسم بهره برداری از میدانگاه شهدای صادقیه در جمع خبرنگاران حضور یافته بود، طی سخنانی از تلاش برای تکمیل پروژه ای مشابه پروژه احداث میدانگاه شهدای صادقیه در ورودی شمالی ایستگاه متروی صادقیه خبر داد و گفت: عوامل اجرایی پروژه تلاش می کنند میدانگاه متروی صادقیه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری برسد.

وی از پروژه احداث خیالستان زندگی به عنوان یکی از اقدامات در حال اجرای مدیریت شهری پایتخت با هدف ارتقای کیفیت فضاهای شهری نام برد و با بیان آنکه خیالستان زندگی، پهنه های شرقی و غربی بخشی از بزرگراه امام علی(ع) در محدوده منطقه ۸ را به یکدیگر متصل خواهد کرد، خاطرنشان ساخت بهره برداری از این پروژه در سال ۱۴۰۱، مشکل گسستگی پهنه های شرقی و غربی محله سبلان را برطرف خواهد ساخت.

وی پروژه ساماندهی میدان امام خمینی(ره) را از دیگر طرح های در حال اجرا در حوزه احداث میدانگاه و ارتقای کیفی میادین شهر تهران دانست و با اشاره به احداث ساختمان خانه شهر در شمال این میدان، گفت: ساختمان خانه شهر که به بلدیه نیز موسوم است، ضمن احیای ساختمان سابق شهرداری تهران، یک موزه فاخر به شمار می آید. ساختمان این پروژه در حال اتمام است اما جزئیات متعددی در داخل ساختمان وجود دارد که احتمالا ابتدای سال آتی تکمیل خواهند شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط