1400/10/13-10:46
شهردار منطقه ۲۲ در بازدید از آکادمی فدراسیون فوتبال؛

باید از ظرفیت فدراسیون های ورزشی برای تقویت سرانه ورزشی منطقه استفاده کنیم

باید از ظرفیت فدراسیون های ورزشی برای تقویت سرانه ورزشی منطقه استفاده کنیم

شهردار منطقه روز ۱۲ دی ماه به همراه مدیران شهری منطقه از آکادمی فدراسیون فوتبال در محدوده ناحیه ۲ بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی  شهردار منطقه ۲۲ تهران ساعتی پیش با حضور در آکادمی فدراسیون فوتبال ایران با دبیر کل این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید محمدی با حضور در برخی از بخش های آکادمی فوتبال مانند: زمین های چمن، سالن های بدنسازی، استخر و... از نزدیک در جریان فعالیتهای این آکادمی قرار گرفت و از مسائل و مشکلات پیش روی ملی پوشان مطلع شد.

محمدی در نشست مشترک با کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان ضمن شاره به توسعه و ترویج ورزش گفت: توسعه و ترویج ورزش بطور خاص فوتبال و جذب جوانان به سمت این ورزش، می تواند کمک کند که جوانان مسیر خود را پیدا کنند و بسیاری از موضوعات اجتماعی در جامعه حل شود.

وی ادامه داد: منطقه ۲۲ تهران ظرفیت های بسیار ویژه ای مانند بوستان چیتگر ، دریاچه شهدای خلیج فارس و... را دارد که اگر بتوانیم با یک مدیریت واحد شهری و هم افزایی از این ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم شاهد نتایج خوبی در حوزه ورزشی و اجتماعی خواهیم بود.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اهمیت و حمایت از ورزش های خاص و ورزشکاران ملی خاطر نشان کرد: کمک به ورزش لازم کاری با اهمیت است.

وحید رضا محمدی ادامه داد: اگر بتوانیم بدرستی از ظرفیت های مدیریت شهری و فدراسیون های ورزشی برای تقویت سرانه های ورزشی شهر که نیاز تمامی شهروندان است، استفاده کنیم، ماندگار خواهد شد..

در این دیدار حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، گزارشی از عملکرد آکادمی فوتبال و اقدامات انجام شده برای ملی پوشان فوتبال کشورمان را ارائه کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط