1400/10/13-17:09

پیشرفت ۸۳ درصدی فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک

پیشرفت ۸۳ درصدی فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک

پیشرفت عملیات اجرایی تراز منهای ۲ زیرگذر چهارراه گلوبندک که وظیفه برقراری ارتباط خیابان های ۱۵ خرداد شرقی و غربی را بر عهده دارد، از مرز ۸۳ درصد فراتر رفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران که در تشریح آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک سخن می گفت، ضمن اعلام پیشرفت ۸۳ درصدی فاز نهایی زیرگذر از پیشرفت قابل ملاحظه اقدامات اجرایی در بخش شرقی پروژه خبر داد و گفت: حصارهای کارگاهی این محدوده متعاقب تکمیل عملیات کفسازی بتنی در بخش فوقانی زیرگذر جمع آوری شده است؛ امری که ضمن رفع زوائد بصری، در تسهیل تردد شهروندان نیز موثر خواهد بود.

مسعود حق لطفی، اتمام بتن‌‌‌ریزی شفت آسانسورهای شمالی زیرگذر چهارراه گلوبندک را از دیگر دستاوردهای اخیر اجرایی در این پروژه دانست و با بیان آنکه نصب اسکلت فلزی این آسانسورها، در گام بعدی عملیات اجرایی قرار دارد، گفت: حفاری گالری های ارتباطی آسانسور مخصوص شهروندان کم توان جسمی که اجرای سازه نگهبان شفت آن در بخش غربی به اتمام رسیده است، در طبقات منفی یک غربی و زیرگذر به سرانجام رسیده و اقدامات لازم به منظور برقراری ارتباط آن با گالری زیرگذر در حال انجام است.

به گفته سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، اجرای سازه های جانبی از قبیل اتاق تاسیسات در تراز منهای ۲ زیرگذر آغاز شده و در این راستا، عملیات بتن ریزی فونداسیون و دیواره های اتاق تاسیسات شمالی به اتمام رسیده است.

گفتنی است با بهره برداری از فاز نهایی زیرگذر چهارراه گلوبندک، مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. پیش بینی می شود پرونده این پروژه نیمه تمام عمرانی، در صورت تامین منابع موردنیاز مالی تا پایان سال جاری بسته شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط