1400/10/14-14:09

میز خدمت شهرداری منطقه ۱۵ به محله مینابی رسید

میز خدمت شهرداری منطقه ۱۵ به محله مینابی رسید

سیدمهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ در ادامه برنامه های هفتگی میز خدمت و رسیدگی به مسائل و مشکلات محلات، پای صحبت شهروندان محله مینابی در مسجد الزهرا(س) نشست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، صباغ با اشاره به مداخلات مستقیم و نادرست سازمان نوسازی در بافت فرسوده در گذشته تصریح کرد: منطقه ۱۵ رتبه اول صدور پروانه در بافت فرسوده را دارد، ولی باز هم سعی ما براین است با ارائه امتیازهای ویژه برای نوسازی بافت فرسوده و با مشارکت مردم و سازنده ها مشکلات رفع شود.

شهردار منطقه در این دیدار مردمی با اشاره به اینکه هدف اصلی حضور در مساجد شنیدن صحبت مردم و برنامه‌ریزی با نظر و رای مردم است، گفت: برنامه ریزی بدون حضور مردم منجر به نارضایتی می شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات منطقه نظیر کندرو بزرگراه نجفی رستگار، بافت‌فرسوده، سد معبر وانتی ها، معتادان متجاهر، بازیافتی های غیرمجاز و... خاطرنشان کرد: این مشکلات یک شبه ایجاد نشده، بلکه در فرایند ۲۰_ ۳۰ ساله و به خاطر بی تدبیری ها و مشکلات شهرداری و کشور ایجاد شده است.

شهردار منطقه یادآور شد: طی یک اقدام بی سابقه؛ ۱۶۰ واحد ضایعاتی غیر مجاز با رای قاضی و همکاری پلیس تعطیل شد و علیرغم اینکه در موضوع جمع‌آوری معتادان؛ شهرداری متولی نیست ولی طی یک ماه گذشته با فعالیت قرارگاه اجتماعی شهر تهران ۸۵۰ معتاد متجاهر از سطح محلات منطقه جمع آوری شده است. شهردار تهران پای کار ایستاده و با همکاری تمام امکانات و ظرفیتهای شهر برای جمع آوری و ترک اعتیاد معتادان در کمپ ها و سپس یادگیری مهارت برای بازگشت آنها به جامعه تلاش می‌کند.

شهردار منطقه افزود: مشکل سد معبر نیز با حضور پلیس و نیروهای یگان حفاظت در حال انجام است و تلاش می‌کنیم آنها را برای امرار معاش به روز بازار ها هدایت کنیم.

شهردار منطقه در پایان با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام در منطقه در روز جمعه با حضور مسئولان منطقه‌ای؛ از شهروندان مومن و ولایی منطقه دعوت کرد تا همچون گذشته در این مراسم نیز حضور پرشور داشته باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط