1401/10/01-21:44
با حضور رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس؛

نشست هم اندیشی بانوان شاخص و نخبه در منطقه۶ برگزار شد

نشست هم اندیشی بانوان شاخص و نخبه در منطقه۶ برگزار شد

نشست هم اندیشی بانوان فعال و نخبه قلب پایتخت با حضور  فاطمه قاسم پور رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، رضا محمدی شهردار منطقه۶ و مدیران ارشد شهری در جمع بانوان نخبه و کنشگر منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، رضا محمدی شهردار قلب پایتخت با اعلام این خبر گفت: استفاده از ظرفیت بانوان نخبه و کارآفرین در شناسایی مشکلات شهری محرکی مهم در حل چالش ها، آسیب ها و مشکلات شهری این گروه است.

شهردار منطقه۶ در ادامه با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده در این منطقه برای ارتقاء تعاملات اجتماعی بانوان افزود: شهرداری منطقه شش با ارتقاء کیفیت خدمات در مجموعه های شهربانو و شهردخت، تلاش می کند فرصت های برابر را بهره مندی تمام اقشار جامعه مخصوصاً بانوان در فضاهای شهری ایجاد کند.

در ادامه رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با تاکید به اهمیت برگزاری این جلسات، این نشست ها را گامی مهم و تاثیرگذار برای مشارکت دادن بانوان نخبه و کنشگر در مدیریت شهری دانست و تغییر رویکرد شهرداری از یک نهاد خدمت رسان به نهاد اجتماعی را یک مولفه مهم تاثیرگذار در افزایش تعاملات اجتماعی شهروندان دانست.

همچنین سوده نجفی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با تاکید بر موقعیت خاص منطقه که به عنوان قطب درمانی، علمی و فرهنگی پایتخت و متعاقب آن بالا بودن میزان تردد های شهری در آن، ارتقاء زیرساخت های منطقه برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را مهم دانست.

گفتنی است؛ در این نشست صمیمانه، بانوان حاضر با بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود به بحث و گفتگو درخصوص دغدغه های زندگی شهروندی بانوان پرداختند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط