1401/11/30-20:59
در راستای ارتقاء مشارکت اجتماعی بانوان؛

پايگاه دختران، زنان و خانواده در منطقه شش ايجاد می شود

پايگاه دختران، زنان و خانواده در منطقه شش ايجاد می شود

شهردار منطقه شش از ایجاد پایلوت پایگاه‌های مشارکت محور محلی برای بانوان شهروند در محله جمالزاده این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه شش؛ رضا محمدی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء تعاملات اجتماعی بانوان در فضاهای شهری و جلب مشارکت این قشر در اداره شهری منطقه ضروری است.

شهردار منطقه شش اظهار کرد: ایجاد این بسترها شرايطي را مهیا می کند تا فعالیت­ها و تعاملات اجتماعی زنان شهروند سطح منطقه در آن­ها تحقق پیدا کند، لذا ضرورت دارد با ایجاد و توسعه بسترهای لازم شرایط را برای ظهور و بروز تعاملات بیش از پیش فراهم آوریم.

وی ادامه داد: درتحقق بخشی به اين مسير و توسعه پايگاه مشاركت محور محلی برای بانوان اجرای طرح به صورت پايلوت در محله جمالزاده منطقه در دستور كار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار گرفت.

محمدی با اشاره به اینکه در ایجاد این پایگاه ها به بانوان نخبه، کنشگران و فعالین اجتماعی ساکن در محله توجه ویژه شده است گفت: این پایگاه ها با شناسايی و جلب مشاركت بانوان، اساتيد و متخصصان و كنشگران و فعالان اجتماعی ساكن در محلات شکل خواهد گرفت.

بنا به گفته شهردار منطقه شش اين طرح با بررسی ميدانی محله و شناسايی ظرفيت ها، برگزاری جلسات هم انديشی مردمی با زنان و كنشگران وارد فاز اجرایی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط