1401/12/04-23:46
شهردار منطقه ۴:

اولین پایگاه اورژانس بانوان شمال شرق تهران به زودی افتتاح می شود

اولین پایگاه اورژانس بانوان شمال شرق تهران به زودی افتتاح می شود

شهردار منطقه ۴ از افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت، رفاه و رضایت شهروندان همزمان با اعیاد خجسته ماه شعبان در آستانه افتتاحیه اولین پایگاه اورژانس بانوان در این منطقه هستیم.

او ادامه داد: تندرستی و داشتن زندگی سلامت حق هر شهروندی است که مدیریت شهری منطقه ۴ این مهم را برعهده گرفته و به زودی اولین پایگاه اورژانس بانوان در محله علم و صنعت افتتاح خواهد شد.

کمالی زاده گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی محله علم و صنعت و نیاز شهروندان محله به فوریت های امدادی و بالاخص اورژانس بانوان و با توجه به موقعیت استراتژیک و پهنای امدادرسانی زیادی که این محله داراست، این اورژانس در پایگاه پشتیبانی و مدیریت بحران شهید آبشناسان می‌تواند به محله‌های همجوار از جمله نارمک، تهرانپارس غربی، اوقاف و بزرگراه‌های شهید باقری و شهید سردار سلیمانی نیز خدمات رسانی کند.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: خداوند را شاکریم که با مساعدت و پیگیری های ستاد مدیریت بحران توانسته ایم این قدم را برای سلامتی شهروندان برداشته و امیدواریم با تکرار چنین اقداماتی رضایت خداوند و سلامتی و خوشنودی همشهریان را شاهد باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط