1402/03/25-12:33

جمع آوری پل معارض با اجرای عملیات دوربرگردان غیر همسطح در منطقه۸

جمع آوری پل معارض با اجرای عملیات دوربرگردان غیر همسطح در منطقه۸

با آغاز عملیات احداث دوربرگردان سواره‌رو غیر همسطح شمال به شمال بزرگراه شهید باقری، پل هوایی عابر پیاده معارض جمع آوری شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ تنهایی شهردار منطقه با اشاره به شروع عملیات احداث دوربرگردان غیر همسطح شمال به شمال بزرگراه شهید باقری و با توجه به معارض بودن پل هوایی عابر پیاده مقابل خیابان شهید حسینی گفت: این منطقه پس از مطالعه و جانمایی محل جدید احداث پل هوایی عابر پیاده و تصویب معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نسبت به جمع آوری پل یاد شده با هدف تسریع در اجرای پروژه اقدام کرد.

تنهایی با اعلام خبر اتمام جمع آوری پل، در خصوص جانمایی دوباره آن سخن گفت و ادامه داد: طول پل عابر پیاده بزرگراه باقری حدود ۵۲ متر بود که به دلیل وجود کاربری‌های مسکونی و آموزشی بیش از ۱۰ سال در بزرگراه شهید باقری مقابل خیابان شهید حسینی قرار داشت و مقرر است با توجه به اهمیت کاربری آن برای شهروندان و ایمنی تردد عابرین پیاده در همان محدوده پل جدید جانمایی و نصب شود.

شهردار منطقه۸ ادامه داد: این گره‌گشایی ترافیکی، با انجام عملیات غیر همسطح سازی در بخشی از معابری که با حجم ترافیک بالا مواجه هستند انجام می‌شود و این امر یکی از راهکارهای کاهش ترافیک در شهرهای بزرگ به‌شمار می‌رود.

وی با اعلام خبر انجام بررسی‌های میدانی با هدف کاهش ترافیک و افزایش ایمنی بزرگراه باقری افزود: با این اقدام ضمن کاهش احتمال تصادف و روانسازی ترافیک، شاخص‌های ایمنی در بزرگراه شهید باقری افزایش می‌یابد و پس زدگی و طول صف خودرو ها به حداقل می‌رسد. 

شهردار منطقه۸ در پایان تصریح کرد: عملیات احداث دوربرگردان سواره رو غیر همسطح در این منطقه آغاز شده و قرار است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط