1402/05/22-22:37
شهردارمنطقه ۱۳ خبر داد:

بهسازی ۳۱ پل محور مسیل‌های جاجرود و منوچهری و نصب المان‌های شهری

بهسازی ۳۱ پل محور مسیل‌های جاجرود و منوچهری و نصب المان‌های شهری

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات زیباسازی در مسیل منوچهری و جاجرود از بهسازی و زیباسازی ۳۱ پل موجود در این محورها و المان های شهری جدید خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به بازبینی و پایش پل های منطقه بر روی مسیل های محدوده گفت: در پی مصوبات بازدیدهای میدانی، همه مسائل و مشکلات ۳۱ پل محور مسیل جاجرود و منوچهری برطرف شده است.

او در خصوص اقدامات انجام شده توسط اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه افزود: سقف پل های روی مسیل ها جمع آوری و تمامی پل ها در این محور با استفاده از پروژکتور روشن شد تا شهروندان به ویژه سالمندان و کودکان با سهولت و امنیت بیشتری در این نقاط رفت و آمد کنند.

به گفته شهردار منطقه، ۳۵ کافو های شهری به مساحت ۲۲۰ مترمربع و ۲۷۰ پایه ترافیکی به طول ۱۴۵۰ متر با استفاده از رنگ های پوشاننده در این محور رنگ آمیزی شد.

او در خصوص نصب المان های شهری و نوری جدید به تعداد ۱۴ سازه از جنس فلز در مسیل منوچهری اظهار داشت: این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و افزایش لطافت و شادابی در معابر شهری است.

محمد هادی علی احمدی اضافه کرد: همچنین عملیات شستشو و پاکسازی جداره ها با استفاده از روش پوشاننده و سند بلاست اجرایی شد.

شهردار منطقه ۱۳ تصریح کرد: طرح رنگ آمیزی جداول محورهای مذکور با طیف رنگ های آرامبخش در راستای چهره ای متناسب با تزئینات شهری، علاوه بر زیبایی و پاکیزگی محیط شهری باعث بهتر دیده شدن جدول ها در شب برای رانندگان می شود.

او به رنگ آمیزی المان‌های شهری در محور خیابان های منتظری و بلال حبشی در نواحی یک و چهار منطقه و تداوم آن در دیگر نواحی اشاره کرد و یادآور شد: تا کنون، بیش از ۲ هزار مترطول پایه ترافیکی و ۸۰۰ مترمربع کافوهای شهری با استفاده از عملیات رنگ آمیزی زیباسازی شد تا محیطی دلنشین برای شهروندان فراهم شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط