1402/06/19-21:10

زیباسازی پل پارک وی، به عنوان یکی از المان های شاخص در شمال تهران آغاز شد

زیباسازی پل پارک وی، به عنوان یکی از المان های شاخص در شمال تهران آغاز شد

زیباسازی پل پارک وی به دلیل موقعیت خاص و قرارگرفتن در یکی از تقاطع های حساس و پرتردد منطقه یک، به عنوان یکی از المان های  تاثیر گذار ترافیکی و اولین پل های احداثی تهران، با انجام رنگ آمیزی و نورپردازی، آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این مطلب گفت: پل مذکور در یکی از تقاطع های حساس و پرتردد منطقه، خیابان ولی عصر(عج) و بزرگراههای شهید مدرس و شهید چمران و ورودی منطقه سه به یک، قرار گرفته است و علاوه بر تاثیر آن روی ترافیک منطقه، به لحاظ قدمت نیز از اولین پلهای احداثی از نوع کابلی(معلق) و مدرن شهر تهران است.

او افزود: با توجه به گذشت زمان و تاثیرات جوی و محیطی موثر بر نمای ظاهری آن به منظور حفظ فضاهای شهری و رفع آلودگی های بصری، رنگ آمیزی و حذف زواید پل سواره رو پارک وی در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

صفایی گفت: سازه و کالبد این پل به خصوص قسمتهای دکل، کابل ها و عرشه برای اجرای طرحهای زیباسازی از پتانسیل مناسبی برای نورپردازی برخوردار است در همین راستا زیباسازی منطقه یک طی چند روز گذشته نسبت به رنگ آمیزی سازه پل با پوسته تراشی و... به صورت ویژه اقدام نمود و عملیات نور پردازی آن نیز به زودی آغاز می شود. 

گفتنی است دیوار نگاره های پایه های پل نیز پیش از این مرمت و بازپیرایی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط