1402/07/03-20:38
شهردار منطقه۱۵ خبر داد:

تعیین تکلیف تقاطع غیر هم سطح خیابان خاوران به خیابان ده حقی (پل B2)

تعیین تکلیف تقاطع غیر هم سطح خیابان خاوران به خیابان ده حقی (پل B2)

تقاطع غیر هم سطح خیابان خاوران به خیابان ده حقی(پل (B2) پس از ۱۰ سال تعیین تکلیف می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه گفت: در بازدید عصرگاهی هادی حق بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران تقاطع نیمه کاره غیرهم سطح خیابان خاوران به خیابان ده حقی (B2) تعیین تکلیف شد.

محمد شیری با اشاره به اینکه این بازدید به منظور تعیین تکلیف ۱۰ساله تقاطع غیرهم سطح خیابان خاوران و خیابان ده حقی (پل (B2)، انجام شد افزود: با توجه به اهميت بهره برداری پل B2 در انتقال ترافيک و کاهش مدت زمان سفر، در این محدوده ادامه طراحی پل در دستورکار مهندسين مشاور قرار گرفت.

شهردار منطقه ادامه داد: در این بازدید سه گزینه پیشنهادی مشاور بر اساس وضعیت معارضین ملکی و تاسیسات زیر زمینی آن در مسیر پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن مطرح شد و بررسی طرح ها برای اجرایی شدن آغاز شد.

محمد شیری به فرایند رفع معارضین این پروژه اشاره کرد و گفت: مسیر این پروژه تا ابتدای خیابان مینابی با تملک ۲ واحد کسبی با هزینه ای بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آزادسازی شد.

در این بازدید هادی حق بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران به همراه محمد شیری شهردارمنطقه، علی روحانی معاون فنی و عمران ، علیرضا خانقاه رئیس اداره املاک منطقه و مهندسان مشاور به منظور تعیین تکلیف تقاطع غیر هم سطح خیابان خاوران و خیابان ده حقی (پل B2)، حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط