1402/07/11-16:56

پل دور برگردان غرب به غرب بزرگراه ارتش به عرشه رسید

پل دور برگردان غرب به غرب بزرگراه ارتش به عرشه رسید

عرشه ضلع شمالی و میانی پل B9، دور برگردان غرب به غرب بزرگراه ارتش در شرق بلوار شاهد نصب و عرشه ضلع جنوبی در مرحله پیش مونتاژ قرار دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی و بروز حوادث ناگوار رانندگی در بزرگراه ارتش محدوده شهرک شهید محلاتی به درخواست منطقه، پلیس راهور و شهروندان طرح احداث دوربرگردان غیر همسطح پل های B9 و B10 مطرح و به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران احداث آنها در دستور کار قرار گرفت و با تجهیز کارگاه وارد فاز اجرا شد و اکنون با گذشت ۸ ماه عرشه شمالی و میانی پل B9 به اتمام رسید.

او افزود: عملیات احداث دوربرگردان‌های غرب به غرب بزرگراه ارتش با موانع تاسیساتی از قبیل لوله آب، پل عابر پیاده، ایستگاه اتوبوس تندرو و تاسیسات شرکت برق مواجه بود که با تعامل با سازمان‌های متولی از مسیر اجرای پروژه برطرف شدند تا اجرای کار توسط معاونت مذکور تسهیل شود.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: وزن کل عرشه در حدود ۳۲۰ تن، طول آن ۱۹۵ متر و عرض آن ۹ متر است که عرض متوسط هر یک از این پل‌ها تامین‌کننده ۲ خط عبوری است.

صباغ تصریح کرد: متاسفانه رانندگانی که از شرق وارد بزرگراه ارتش می شدند به دلیل سرعت بالا سرعت خود را کاهش می دادند که این مورد باعث ترافیک و در برخی مواقع هم منجر به برخورد و حوادث ناگوار رانندگی می شد بر همین اساس نیاز به اجرای تقاطع غیر همسطح عملی شد تا در کنار امنیت و ایمنی بیشتر برای رانندگان، دسترسی به شهرک های شمال بزرگراه ارتش نیز با سهولت بیشتر انجام شود.

این مقام مسئول احداث پل B10 را نیز از دیگر پل های غیر همسطح این محدوده دانست و افزود: عملیات احداث آن جهت دور برگردان غرب به غرب بزرگراه ارتش در محدوده شرق بلوار سوهانک به طول ۱۶۵ متر، عرض متوسط ۹ متر در حال اجراست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط