1402/07/24-20:52

بهسازی سرای محله شهید اسدی و پل‌های عابر پیاده در منطقه ۱۳

بهسازی سرای محله شهید اسدی و پل‌های عابر پیاده در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از بهسازی سرای محله شهید اسدی و ۱۸ پل عابر پیاده محدوده محلات منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه از توسعه و آبادانی محلات منطقه به عنوان اولویت فعالیتهای شهری سال جاری نام برد و افزود: عملیات بهسازی و نوسازی سرای محله شهید اسدی در راستای ارتقای زیبایی بصری تقویت روحیه شهروندان، شادابی و نشاط و رضایت آنان با پیگیری‌های معاونت اجتماعی و مدیریت سرای محله و با بهره گیری از ظرفیتهای موجود در سال جاری اجرائی می شود.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به بهسازی پلهای عابر پیاده محدوده ادامه داد: در این طرح موضوعی که به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست اجرائی شد، ضمن بازبینی پل‌های عابر در صورت داشتن معایب و مشکلات فنی رفع عیب و نقص شدند.

او، در خصوص اجرای طرح بازبینی و رفع معایب پلهای عابر پیاده و مکانیزه در منطقه گفت: در حال حاضر منطقه ۱۳ دارای ۱۸ پل عابر پیاده است که از این تعداد ۲ عابرگذر دارای پله‌های برقی است که با هدف تامین رفاه و ایمنی شهروندان و زیباسازی محیط شهری، بازسازی و مرمت این پل‌ها اجرائی شد.

به گفته او، تعمیر و تعویض سقف‌های پلی کربنات پل‌های عابر پیاده سطح منطقه از جمله اقدامات اداره زیباسازی در این طرح است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: همچنین با توجه به ضرورت روشنایی پلهای عابر پیاده در طول شب و افزایش امنیت شهروندان، خاموشی تمام پل‌ها برطرف می شود.

محمد هادی علی احمدی در ادامه از رنگ آمیزی پلهای سطح منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: به طور مستمر هفته ای یکبار تمام پل‌های منطقه شستشو می شوند.

محمد هادی علی احمدی پیاده روسازی خیابان مرتجایی، عربی تراش و روکش دستی خیابان ثارالله کاهه، مرمت نهر خیابان ثارالله کوچه کاهه و مرمت نهر خیابان ثارالله غربی کوچه حسن زاده از دیگر پروژه های توسعه محله ای نام برد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط