1402/08/05-01:35

ارتقای ایمنی پل های عابر پیاده منطقه ۱۹ در محور بزرگراه آزادگان

ارتقای ایمنی پل های عابر پیاده منطقه ۱۹ در محور بزرگراه آزادگان

شهردار منطقه ۱۹ از رفع نواقص پل‌های عابر پیاده در راستای افزایش ایمنی تردد عابرین در محور بزرگراه آزادگان خبرداد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: به منظور نگهداشت شهر، رسیدگی به وضعیت پل های عابر پیاده، بهبود وضعیت تردد عابران و ارتقا ایمنی شهروندان، نگهداری و بهسازی پل‌های عابر پیاده به طور ویژه در بزرگراه های مواصلاتی در دستور کار اداره زیبا سازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه قرار گرفت.

این مسئول بیان کرد: با توجه به پر تردد بودن پل های عابر پیاده در بزرگراه آزادگان دو پل در این محور محدوده میدان مرکزی میوه و تره بار با اجرای اقداماتی چون ترمیم نرده ها، جمع آوری پله های فرسوده و جایگزینی پله های جدید، حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان ایمن سازی شد.

فرهادی بر استفاده ۱۵۰۰ کیلوگرم آهن برای ترمیم پله ها، نرده و حفاظ های این دو پل در بزرگراه آزادگان محدوده میدان مرکزی میوه و تره بار تأکید کرد.

شهردار منطقه با اشاره به اهمیت و کارایی پل‌های عابر پیاده برای کودکان و افراد کم توان خاطر نشان کرد: با حضور میدانی مدیران منطقه بازدیدی از سایر پل‌های عابر پیاده انجام شده است و رفع عیب و نواقص احتمالی دراسرع وقت در دستور کار قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط