1402/08/08-20:27
نجفی در شورای معاونین منطقه ۸:

حضور زنان در پست‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری ضروری است

حضور زنان در پست‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری ضروری است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در شورای معاونین شهرداری منطقه ۸ استفاده از زنان در پست‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری را نیاز جامعه و ضروری دانست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با حضور در منطقه ۸، در جلسه شورای معاونین منطقه در جمع شهردار، معاونان و مدیران ارشد حضور یافت.

در ابتدا "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با تاکید بر نیاز مبرم به فرایند ارزیابی فعالیت‌های جاری منطقه، گزارشی از آخرین اقدامات و پیشرفت پروژه‌های در حال اجرای منطقه و چالش‌ها و موانع پیش‌روی آنها ارائه کرد.

تنهایی با تاکید بر حضور موثر بانوان در پست‌های مدیریتی منطقه نیز گزارشی از جمعیت بانوان شاغل در منطقه و بانوان حائز پست‌های مدیریتی میانی منطقه را ارائه داد.

در ادامه سوده نجفی در خصوص حضور اعضای شورا در سطح مناطق گفت: دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، معمولاً با شهروندان بوده و کمتر به کارمندان و کارکنان توجه شده است که قطعاً این افراد نیز مشکلات و مسائلی دارند که باید به این موارد توجه شود تا در صورت امکان در حضور شهردار منطقه حل و اگر امکان رفع نبود از طریق شهرداری و یا نهادهای دیگر همچون مجلس شورای اسلامی پیگیری کنیم.

نجفی در ادامه با اشاره به برخی موارد در حوزه خدمات شهری در سطح منطقه، رسیدگی به وضعیت روشنایی برخی از معابر و بوستان‌ها، لزوم تعمیر برخی از وسایل ورزشی و ساماندهی وانتی‌ها در سطح منطقه را خواستار شد.

سوده نجفی در پایان، ضمن دیدار رودررو با بانوان شاغل، پس از استماع مسائل و مشکلات آنان گفت: تشکیل کارگروه ویژه بانوان در مناطق می‌تواند در حل مشکلات بانوان شاغل مؤثر باشد که برخی از مناطق اقدام به تشکیل این کارگروه کردند و ضرورت تشکیل آن در این منطقه نیز احساس می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط