1402/08/18-00:43
فرصت خدمت دیگر برای شهروندان دارالمومنین تهران مهیا شد؛

افتتاح ۶ پروژه شهری در منطقه ۱۴/ پل همسطح بلوار ابوذر زیر بار ترافیکی رفت

افتتاح ۶ پروژه شهری در منطقه ۱۴/ پل همسطح بلوار ابوذر زیر بار ترافیکی رفت

شش پروژه شهری در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی در منطقه ۱۴ افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، محمد فیاض مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران و امیر یزدی شهردار دارالمومنین تهران و جمعی از مدیران شهری، ۶ پروژه عمرانی، ترافیکی و خدماتی در این بخش از پایتخت افتتاح شد.

امیر یزدی با افتتاح پل همسطح سواره رو بلوار ابوذر  گفت: این پروژه با ۳۸۵ مترمربع مساحت عرشه پل و ۱۵۰۰ مترمربع بهسازی معابر پیرامونی  موجب روانسازی و کاهش ۳۰ درصدی بار ترافیک بلوار ابوذر و سهولت دسترسی در بخش شرقی منطقه شده است.

باغ گیاهشناسی از دیگر پروژه های شهری منطقه ۱۴ بود که با هدف توسعه باغچه های خانوادگی، احیای باغ و گلخانه و ایجاد فضای گردشگری برای خانواده های این منطقه به بهره برداری رسید.

یزدی در این خصوص گفت: این باغ دارای ۲ گلخانه، ۵ مزرعه شامل مزارع گیاهان دارویی، گیاهان پیازی، گیاهان نشایی، کودکان، خانواده و ۴ باغ تخصصی و موضوعی شامل باغ صخره ای، باغ گل رز، باغ درختان میوه، باغ نارنج  همچنین گلخانه با متراژ ۲۵۴ مترمربع و تجهیز گلخانه قدیمی با متراژ ۲۵۰ مترمربع از این پس برای کاشت و برداشت و آموزش در اختیار شهروندان قرار دارد.

احداث و ایمن سازی دیوار حائل پل خاوران تقاطع بزرگراه امام علی(ع)، احیای قنات سلیمانیه و اصلاح هندسی میدان امام حسن مجتبی(ع) از دیگر پروژه هایی است که در منطقه ۱۴ آماده و در اختیار مردم این منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۴ همچنین با اشاره به آغاز به کار استودیو تصویری "تهران ۱۴" گفت: با راه اندازی این استودیو بازتاب کیفی تر و سریع تر عملکرد مدیریت شهری به شهروندان در قالب محتواهای چند رسانه ایی با استفاده از تکنولوژی نوین را خواهیم داشت.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان با بیان اینکه برنامه ریزی در خصوص مناسب سازی کالبد شهری و افزایش کیفیت زندگی در منطقه در اولویت مدیریت شهری منطق هاست، بر اهتمام فعالیت ها برای اجرای پروژه های شهری و خدماتی درخصوص رفاه و رضایت مردم تاکید کرد و افزود: بر این اساس و مابقی پروژه های پیش بینی شده و در دستور کار نیز در بهمن ماه افتتاح می شود و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط