1402/10/05-23:09

پل های عابر پیاده شمال تهران رنگ تازه گرفت/ رنگ آمیزی ۸۵ هزار مترمربع پل عابر

پل های عابر پیاده شمال تهران رنگ تازه گرفت/ رنگ آمیزی ۸۵ هزار مترمربع پل عابر

پل های عابر پیاده در سطح معابر بزرگراهی و پر تردد شمال تهران به منظور بهبود وضعیت بصری و محافظت از آسیب های محیطی به متراژ بیش از ۸۵ هزار مترمربع رنگ آمیزی شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، احسان صفایی خیراتیان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه اظهار داشت: منطقه یک دارای ۳۸ پل عابر پیاده است که در برنامه اجرایی از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵ پل عابر پیاده به متراژ بالغ بر ۸۵ هزار مترمربع رنگ آمیزی شد و بقیه پل ها نیز در دستور کار قرار دارد.

او افزود: این اقدام تا کنون در معابر بزرگراهی امام علی(ع)، شهید چمران و ارتش متناسب با پالت رنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران که نقره آبی بوده انجام شده است.

صفایی به اجرای رنگ آمیزی پل های عابر بزرگراه شهید صدر اشاره کرد و گفت: پس از اجرا و اتمام پروژه پل طبقاتی بزرگراه شهید صدر در سال های گذشته، پل های عابر واقع در این بزرگراه به دلیل قرار گرفتن در متن پروژه و همچنین حجم زیاد تردد خودروهای عبوری در معرض آلاینده های محیطی قرار داشتند که این امر باعث وضعیت نا مطلوب ظاهری پل ها شده بود.

او افزود: با اقدامات انجام شده ۸ پل عابر در بزرگراه شهید صدر مطابق پالت رنگی مصوب با هدف بهبود سیما و منظر شهری و به تبع آن ارتقاء روحیه نشاط و شادابی در شهروندان رنگ آمیزی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط