1402/10/16-21:53

افتتاح نمایشگاه ایرانی اسلامی و مجموعه شهردخت خلاقیت در مرکز تهران

افتتاح نمایشگاه ایرانی اسلامی و مجموعه شهردخت خلاقیت در مرکز تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۶ تهران از راه‌اندازی و افتتاح مجموعه‌های نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی و شهردخت خلاقیت در منطقه ۶ در خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ مهدی بصیری با بیان اینکه منطقه۶ روزانه نزدیک به ۲ میلیون نفر جمعیت شناور دارد که این وضعیت مسئولیت ما را در حوزه‌های مختلف افزایش می‌دهد، اظهار کرد: با توجه به نیاز شهروندان در سطح منطقه مصمم شدیم که کارهای ویژه‌ای در حوزه‌های مربوط به معاونت فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار دهیم.

بصیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه زنان گفت: زیرساخت‌های مربوط به زنان به‌ویژه زنان سرپرستار خانوار در سطح منطقه کم بود؛ در این راستا در نخستین گام مرکز شهردخت خلاقیت را در پارک ایران شهر راه‌اندازی کردیم که در حوزه خدمات به دختران فعالیت می‌کند اما محدودیتی برای حضور اعضای یک خانواده در آن وجود ندارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۶ تهران افزود: افتتاح نمایشگاه پوشاک ایرانی و اسلامی در خیابان کریمخان نیز با توجه به تاکیدات شهردار تهران درباره اقتصاد خانواده در کنار سازمان نوسازی شهر تهران ایجاد شده که محلی برای فروش اقلام تولیدی زنان سرپرست خانوار است.

بصیری بیان کرد: طبق تفاهمی که با اداره کل امور بانوان شهرداری انجام داده‌ایم قرار است این بازارچه صرفاً حمایتی باشد، هزینه‌ای از زنان سرپرست خانوار دریافت نشود و به صورت نوبتی در اختیار زنان قرار می گیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط